Friday, 6 November 2009

dear sir

Hai kawan kawan, aku nak kenal kan kat korang .ni la bestfriend aku mase zaman persekolahan dahulu. name die Leong Kum Loy. die pegang jawatan Principal kat sekolah. terus terang disini aku nak jelaskan bahawasanya aku memang tak ade perasaan kat die. sebab aku bukan gay. even pun kite bestfriend ,hmm. tujuan sebenar utusan ini ditulis adalah cuma ingin mengucapkan terima kasih dan sekalung taniah atas pemerintahannya ketika aku sekolah dahulu. khabar khabarnya orang tua ni sudah mahu berangkat punggungnya dari SMK La Salle itu. kenape tidak sahaja ketika tahun 2005 dahulu sudah die beredar .jahanam sungguh si komunis ini. sudah la banyak melakukan masalah pada sekolah ,inikan pula kepada pelajar. tambahan pula kepada saya ini yang skema di waktu hingusan dahulu. mungkin jodoh kita sampai disini. at least kita ade kenangan manis bersame ketika tuan pengetua kelam kabut ingin mengadakan temu janji di dalam bilik mu ketika saya melakukan kesalahan. sebenarnya bukan kesalahan kan kan kan... jgn bagitau dorangg ,shhhh... dah la, aku bosan la nak cerita pasal kau. kau kire orang yang paling bertuah sebab muka kau terpapang dalam blog aku ni yang mempunyai kunjungan seramai 500,00 pengunjung utk 1 hari. satu dunia dah kenal kau. lepas ni da hot jangan lupa aku. selamat tinggal untuk selamanya.

R.I.P

4 comments:

Anonymous said...

Ho...ho...ho...orang tua si Leong Kum Loy tu ke? Rupanya yang macam hantu kumkum tu. Dia nak berhijrah ke SMK. St. John, Jalan Bukit Nanas. Nak makan angin dan katanya nak cari Miss Low, salah seorang guru kanan (bukan guru penolong kanan). Dia kata nak kawin dengan Miss Low tu. Ha...ha...ha...ho...ho...ho...horlick...horlick...horlick. Memang macam komunis sebiji. Dia ni dari Jinjang agaknya.

syahrul azhar said...

ohh ,baru sahaja saya dapat informasi ini dari anda .cume haritu terdengr buah mulut org berkate bahwa die hendak mangkat .tapi buleh kah die berkhwin sedangkan die ini seorang paderi ?haha .tapi siapakah saudara ini ?

Anonymous said...

Paderi ke dia tu? Mungkin juga kerana di SMK. St. John tidak boleh Pengetuanya orang Melayu / Islam. Penolong kanan boleh dari mana-mana kaum. Saya bekas pelajar SMK. St. John tahun 2008. Pengetua SMK. St. John yang akan bertukar ke SMK Jinjang lagi teruk. Sebut "class" jadi "krass", sebut "hope" jadi "hop", sebut "sit" jadi "shit", kerana lidahnya dah keras. Dia tu racist anti Melayu dan India.

syahrul azhar said...

ohh ,jadi anda ni ex student St. John la. okee okee. pengetue itu memg begitu, mulut sahaja petah bercakap, tetapi sebutan macam haram. peribahase melayu yg digunakn, sesuka hati ditukarkan. tidk tahu la bagaimane pule nnti disekolah yg akan ditukarkannya .