Sunday, 25 October 2009

Salam semua ,salam 1 MALAYSIA. bukan hendak berpolitik cuma mahu menyahut saranan kerajaan dan menyokong apa yang sedang di kempenkan. pada dasarnya saya tiada idea atau motif untuk menaip ini teks, kerana tiade ape yang perlu ditaipkan. tapi terpakse publish sedikit wancana, (kan awak blogger). okee, Pada sesiapa yang masih tidak mengenali diri ini, saya adalah Mohd Syahrul Azhar Bin Zahidi. masih bujang & berteruna && masih mencari menantu untk mak. selepas menamatkan MASTER di SMK La Salle, dgn tidak membuang msae terus sambung PhD di UiTM Melaka-Alor Gajah-Lendu-Taman Dimensi-Taman Intekma. Menyambung jurusan Media & Communication Study (MassComm).

ape itu MassComm? MassComm adalah satu course yang jahat, kejam, & nurjana. ianya dapat melahirkan sepasukan individu yg dapat memupuk masyarakat majmuk yang akan memecahbelahkan masyarakat yang tidak bertamadun diluar sane. for example golongan yang di carinya adalah golongan yang lemah, kurang berfikir, tidak berpengatahuan, kurang kasih sayang dan termasuk mereka mereka yang sedang khusyuk menela'ah teks ini. bukan untuk mengomong kosong atau menjadi buah mulut, ia adalah BENAR. lihatkan saje di media media sekarang, tidak kiralah media cetak mahupun media elektronik. bukan main petah & berani lagi mereka mengeluarkan fakta & omong kosong kedalam artikel mereka. sementelahan pula, orang atasan tidak pule melakukan kerjanya unutk menapis dan terus menapis luahan hati penulis itu ,malah di beri pula dgn suapan dari bawah meja atau sekarang sibuk diperkatakan duit kopi. bukan niat hendak menjdi mulut celupar mahupun pecah tembelang, tapi cuma sebagai peringatan dan notis kepada mereka yang AKAN makan asam terase masamnya.

tidak cukup pule dengan itu, cik mah, cik mon ,cik midah && cik cik cik cik yang ade didunia ni pun turut serta, dalam menjoin kelab ini. sambil sambil mengayam ketupat apa salahnya kita mengum**t. maka adalah yang digelar cik metro, cik berita harian, cik new strait time .bukan main pantas lagi berita & cerita yang di updatenya. kalau begitu tidak perlu diwujudkan lagi la internet berjalur lebar ini. kerana semuanya buleh ditanye kpade mereka.

dunia dunia.. dimane kite berpijak, disitulah bumi yang nyata? pening peningg. cukup la sebagai hiburan mate anda untuk harini. jika diteruskan lagi, kepala kalian akan pening dan kepala anda terus pening & kepala saya naik hangin dan pening &&&& pening. wancana ini adalah cume ditaip dan digerakkan oleh jari jemari & difunctionkan lagi melalui otak fikiran saya. bagi mereka yg berhati busuk sahaja yang akan terasa masam apabila memakan asam jika membca wancana ini.(???). jadi sambutlah seruan kerajaan dgn menjayakan 1 MALAYSIA pencapaian didahulukan masyarakt diutamakan kan kan kan..

SEKIAN SAHAJA MANIFIESTO INI.
amalkan sikap bertoleransi & jgnlah kita mengambil sikap endah tak endah dgn persekitaran kita kerana hati manusia juga perlu diUtamakan.

tak perlu nak faham teks ini

No comments: